8 Mayıs 2008 Perşembe

SONSUZLUĞUN RESMİ

Doğarken Ay , yaptığın resme hüzün,sessizlik (hoş)geliyor.Etrafı çitlerle çevrili evin perdeleri kapanırken,altmış ikiden oluşturduğun tavşanlar , ortalıktan kaybolmuşlar bile.Kulakları sağır eden sessizliğin önünü , yine şu iki dağ arasından isteksizce akan dere kesiyor.Ne kadar sıradan bir gece değil mi ? Şaşırmadın elbette. Beş yaşından beri hep aynı geceye şahit yapmadın mı resimlerini zaten? Gecenin değil tüm suç.Aynı gecenin benim resmimde neler yarattığını görsen,asıl hüznün Güneş’in Ay’ı uğurlarken yaşandığını anlardın. Tamam, katılıyorum ; bana biraz torpil geçtiği doğru karanlığın.Bilmem ; belki de ona tüm zamanların en iyi filmini izleme şansını verdiğimiz içindir.Siyah-beyaz.Gri.Hiç bitmeyen eski bir film.Tertemiz bir tuval üzerindeki yüzlerce o, yüzlerce ben,ve sadece’’biz’’.Yıllar sonra bile,bir zamanlar elimizin tersiyle ittiğimiz en büyük şans belki de o hiç yaşanmamışlar,bakmışsın;artık çok geç olmuş,bambaşka şehirlerde,belki çok uzak.Başkalarıyla…Ama hiç yıpranmamış , eskiden kalma ,sonsuzluğun en güzel resmi.Kızma geceye,affet.Onun da sebepleri varmış,bak.Yaşanılan her şeyi affedecek kadar sevmek…Ne yüce bir şeydir ,bilmezsin.Her şeyi affedecek kadar sevmek…Sevmek…Sevmek…Sahi ,belki de sevmedin ki.

6 yorum:

eray erbulak dedi ki...

11 senedir hayatımda olduğun için,öz kardeşimmiş gibi bana abilik hissini yaşattığın için,kimi zaman kendi bildiğinden şaşmayıp beni hasta ettiğin için,hayata bakış açını kimse için değiştirmediğin için,kimseye kendini sevdirmeye çalışmadığın için,belkide sadece benim yanımda ağladığın için,yaptığın iğrenç yemeklerini tatma şansını bize verdiğin için,hasta bile olsan söz vermişsen yerine getirdiğin için,bugün yaşlılara gidip beni ektiğin için,telefonu hay lav yu hay lav yuu du yu lav mi yes hay duuu şeklinde açtığın için lsdsfdsflşdg
seninle gurur duyuyorum pelinim.kıbrısa gidince napacaz biz :(

Dila Akartürk dedi ki...

rov rovvvvv yazıyamı yorum atmışsın petitoya mı sen :D

Adsız dedi ki...

This paragraph pгovіdeѕ cleaг iԁea dеsignеd
for thе new useгs of blogging, that іn
fact hοw to dο гunnіng а blog.


Hеre is my blоg: ccsa cc programs
My homepage destinations for study abroad

Adsız dedi ki...

I lіke the vаluable informatiοn you provide in your агticles.
I will bookmark уour blog anԁ chеck again heгe frequеntly.
ӏ am quite sure I will learn plenty of new stuff right here!

Good luck for thе nеxt!

Look at my ωeb site - gorgeousgeekdating.com
Also visit my webpage :: launch games

Adsız dedi ki...

Wоw that waѕ unusual. І ϳust wrotе an
extrеmely lοng comment but afteг I clickеd submit
my сomment ԁidn't appear. Grrrr... well I'm not ωriting
all that оveг agaіn. Anywayѕ, ϳust ωanteԁ to ѕay
fantastiс blog!

Alsο νisit mу website: SEOPressor

Adsız dedi ki...

It's very trouble-free to find out any topic on web as compared to books, as I found this paragraph at this site.

Here is my blog: seopressor version5